We nodigen ondernemers in Westervoort uit die het ook de moeite waard vinden om dit cultureel-historisch gebouw regelmatig open te stellen voor concerten. Daarom willen we een kring van Vrienden van de Werenfriedkerk in het leven roepen.. U krijgt daar natuurlijk wat voor terug: vermelding van uw bedrijf op onze website -en de “bestfriends” op de programma-folders - en flinke korting op het toegangskaartje voor u en twee introducees.

Als ondernemer wordt u

"Sponsor van de Werenfriedkerk"

• Donatie v.a. € 25,- per jaar
  • Korting op de toegangsprijs voor 1 persoon en 1 introducee
  • Uw logo komt op de website

“Extra Sponsor van de Werenfriedkerk”

• Donatie v.a. € 50,- per jaar
  • Korting van 25% op de toegangsprijs voor 2 personen en 2 introducees
  • Uw logo komt op de website

"Super Sponsor van de Werenfriedkerk"

• Donatie v.a. € 100,- per jaar
  • Korting op de toegangsprijs voor 4 personen en 4 introducees.
  • Uw logo komt op de website en het toegangskaartje

Jaarlijks ontvangt u in maart een verzoek tot overmaking van het jaarbedrag van uw keuze.

Als Sponsor betaalt u (op dit moment) voor het eerstvolgende concert € 7,50. U krijgt 40% korting op de toegangsprijs bij de ingang van de kerk (€ 12,50). In de voorverkoop bij ons voorverkoopadres Cigo (Dorpsplein), betaalt u € 10,00.

Reserveert u als Sponsor een kaartje op deze website dan betaalt u uiteraard de vriendenprijs. Eén introducee betaalt hetzelfde. Wordt u Sponsor (NU bijvoorbeeld) of ter gelegenheid van een concert, dan betaalt u en één introducee de sponsorprijs. Uw naam wordt dan opgenomen in het Sponsorregister.

Word sponsor

Ik word Sponsor van de Werenfriedkerk en ik krijg flinke korting (25%) op de toegangsprijs. Plus vermelding met uw logo op deze website.

Geef aan welk vriendschapspakket u wilt.
Geef aan wat u wilt doneren

Uw gegevens

Wat is uw naam?
In welke straat woont u?