Concert Club Chanson met Rose-île op zondagmiddag 17 oktober 2021
Zondag, 17 Oktober 2021, 15:00 - 17:00
Contact K. Westerbeek

Zoals het er nu naar uitziet, kan het concert met Rose-île doorgaan. Een mooie opsteker na een lange periode van belemmingen te genieten van levende muziek. https://rose-ile.webnode.nl/

Graag nodigen wij u hiervoor uit. De toegangsprijs is € 10,00, inclusief koffie of thee (voorafgaand aan het programma) en in de voorverkoop € 7,50. U kunt op deze avond Vriend worden. Dan zijn de kaartjes € 6,=, ook voor 1 gezinslid of introducee. U steunt daarmee de Vriendenstichting, waardoor wij de uitvoerende musici een passende vergoeding kunnen geven. En u weet het, u steunt een goed doel want de opbrengsten gaan naar het onderhoud van het kerkgebouw!

We zien uit naar uw komst op 17 oktober 2021, Reserveer, want op = op!

Het middagconcert wordt georganiseerd overeenkomstig de van toepassing zijnde coronaregels!
Aan de bezoekers zal bij de ingang van de kerk worden gevraagd een test- herstel of vaccinatiebewijs te tonen.
Dit kan digitaal met de CoronaCheck-app of via een door u uitgeprint vaccinatiebewijs.

B E S T E L  H I E R  U W  K A A R T J E S

Locatie Historische dorpskerk: Werenfriedkerk